Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Koordynator ds. dostępności

Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zdzieszowicach wyznaczył Koordynatora do spraw dostępności w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Zdzieszowicach.

Funkcję pełni: Monika Sieradzka


Zadania koordynatora ds. dostępności:

Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało:

  • wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    w Zdzieszowicach;

  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zdzieszowicach;

  • monitorowanie działalności Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
    w Zdzieszowicach w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

Dane kontaktowe:

Koordynator ds. dostępności w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej
w Zdzieszowicach: 

 

Monika Sieradzka

telefon: 77 472 66 15

e-mail: ops@zdzieszowice.pl

adres do korespondencji: ul. Piastów 20, 47-330 Zdzieszowice


Podstawa prawna:

Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Zdzieszowicach jest realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 ze zm.)

 

Informacja o stanie dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zdzieszowicach:

PDFinformacja o stanie dostępności.pdf